Εφιάλτης για το φάντασμα του Ολυμπιακού. Η Λεβάντε τον συνέτριψε 3-0 με σπρώξιμο από τον Γερμανό ρέφερι. Έδωσε δύο ...φανταστικά πέναλτι και στο πρώτο απέβαλε τον Αμπντούν (28΄). Μόνο με θαύμα πια στους "16" του Europa League.Βαριά ήττα με σκορ 3-0 γνώρισε ο Ολυμπιακός εκτός έδρας από την Λεβάντε, στο ντεμπούτο του Μίτσελ στον πάγκο της ομάδας. Οι «ερυθρόλευκοι» ήταν κάκιστοι στο μεγαλύτερο διάστημα της αναμέτρησης, ενώ έχουν και σοβαρά παράπονα από την διαιτησία.
Το 1-0 έγινε από τον Ρίος μόλις στο 9' και το 2-0 από τον Μπαρκέρο στο 38' με πέναλτι. Νωρίτερα ο Μάρτινς είχε αστοχήσει σε πέναλτι, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα και την αποβολή του Αμπντούν στο 28' με δεύτερη κίτρινη κάρτα. Το 3-0 γράφτηκε από τον Μάρτινς στο 57', ενώ ο Ολυμπιακός στο δεύτερο ημίχρονο είχε δύο δοκάρια με Μανωλά και Τζιμπούρ.
Η ρεβάνς είναι στις 21 Φεβρουαρίου στο «Γ. Καραϊσκάκης».
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/154592/fantasmata-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.