Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Η φυσική ομορφιά της Μίλι Μάκιντος!

Μανικιούρ στην… ύπαιθρο έκανε η Μίλι Μάκιντος!

Η διάσημη make up artist φωτογραφήθηκε δοκιμάζοντας ένα νέο βερνίκι νυχιών κόκκινου χρώματος… ασορτί με τα ρούχα της! Όλα κόκκινα δηλαδή! Το γεγονός αυτό τόνισε την περίσσεια ομορφιά της και η ίδια ταυτόχρονα, θα λέγαμε, ότι έκανε την καλύτερη δυνατή διαφήμιση στην εταιρεία που διαφημίζει, τη Vodafone, ενόψει του event του Σαββατοκύριακου Μόδας που θα διεξαχθεί στο Somerset House του Λονδίνου. Η πρωταγωνίστρια της σειράς «Made in Chelsea», με μια λέξη εντυπωσίασε, όπως αποδεικνύουν και οι σχετικές φωτογραφίες!





ΠΗΓΗ: http://www.styleland.gr/gossip/eksoteriko/1593-2013-02-14-17-32-48

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.