Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Υψηλό ποσοστό απορρόφησης του ΕΣΠΑ



Υψηλότερο από τον Κοινοτικό μέσο όρο παραμένει το ποσοστό απορρόφησης των Κοινοτικών κονδυλίων από τη χώρα μας...
σύμφωνα με τα τελευταία συγκριτικά στοιχεία του Φεβρουαρίου που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Ανάπτυξης.

Συγκεκριμένα, η χώρα μας έχει απορροφήσει το 55 % των κονδυλίων του ΕΣΠΑ έναντι 49 % που είναι ο μέσος όρος των «27» (διαφορά έξι ποσοστιαίες μονάδες). Η επίδοση της Ελλάδας σε σχέση με τις άλλες χώρες της ΕΕ βελτιώθηκε το τελευταίο τρίμηνο καθώς η διαφορά από τον Κοινοτικό μέσο όρο το Νοέμβριο ήταν τρεις ποσοστιαίες μονάδες.






Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/02/blog-post_9328.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.