Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

O.ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ: ΜΕΙΩΣΗ ΦΠΑ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΣΗ ΜΕΛΕΤΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ


Στη γνωστοποίηση ότι μέσα στο 2013 η κυβέρνηση μελετά να μειώσει τον συντελεστή ΦΠΑ...
στην εστίαση από 23% που ισχύει σήμερα προχώρησε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, με δηλώσεις της στην εκπομπή"ΝΕΤ Παντού"
Ο συντελεστής 23% εκτιμάται ότι θα υποχωρήσει στο 13%...Για να δούμε...




ΠΗΓΕΣ: apospasma.gr
24wro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.