στην εστίαση από 23% που ισχύει σήμερα προχώρησε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, με δηλώσεις της στην εκπομπή"ΝΕΤ Παντού"
Ο συντελεστής 23% εκτιμάται ότι θα υποχωρήσει στο 13%...Για να δούμε...
ΠΗΓΕΣ: apospasma.gr,
24wro.blogspot.gr
Ο συντελεστής 23% εκτιμάται ότι θα υποχωρήσει στο 13%...Για να δούμε...
ΠΗΓΕΣ: apospasma.gr,
24wro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.