Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Έκτο "αιώνιο" ραντεβού

Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός θα μονομαχήσουν για έκτη συνεχόμενη χρονιά με φόντο το Κύππελλο Ελλάδος. Στις 10 Φεβρουαρίου στο Ελληνικό ο τελικός.

Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός κατάφεραν να πάρουν τα... εισιτήρια για τον τελικό κόντρα σε Καβάλα και ΚΑΟΔ αντίστοιχα και έτσι θα μονομαχήσουν για ακόμη μια χρονιά για τον τίτλο του Κυπελλούχου Ελλάδος. Αξίζει να σημειωθεί πως οι δύο ομάδες, μια εβδομάδα νωρίτερα (4/10) θα παίξουν και για το πρωτάθλημα στο ΣΕΦ για την 15 αγωνιστική της Α1.






Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/145129/ekto-aionio-ranteboy







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.