Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Αθήνα- Καλαμάτα σε δυο μόλις ώρες

Σε δύο ώρες θα γίνεται πλέον η διαδρομή από την Αθήνα για την Καλαμάτα, μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του τμήματος Παραδείσια – Τσακώνα. Την παράδοση έκανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών...
Κωστής Χατζηδάκης ο οποίος επισήμανε ότι με αυτό το έργο, ουσιαστικά, με την εξαίρεση μιας γέφυρας, ολοκληρώνεται ο δρόμος Κόρινθος-Καλαμάτα.






Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr
Φωτό από:  fimotro


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.