«Φταίνε για όλα ο Μόντι και η Γερμανία»,τόνισε ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο δημόσιο τηλεοπτικό κανάλι Rai Uno.Σύμφωνα με τον Καβαλιέρε, «από τότε που ανέλαβε η κυβέρνηση τεχνοκρατών, χειροτέρεψαν όλα, από το ΑΕΠ μέχρι το δημόσιο χρέος, διότι ο Μόντι εφάρμοσε χωρίς να αντιδράσει όσα ζητούσε η Ευρωπαϊκή Ένωση, με τις επιβολές της Γερμανίας».
Η συνέντευξη διεξήχθη σε τεταμένο κλίμα, διότι ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι ισχυρίσθηκε ότι δεν του δινόταν η ευκαιρία να παρουσιάσει αναλυτικά τις θέσεις του. Ο Καβαλιέρε, μάλιστα απείλησε, επανειλημμένα, ότι θα εγκατέλειπε το τηλεοπτικό στούντιο.
Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2012/12/blog-post_8769.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.