Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Μπάσκετ: Πέρασε άνετα στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας ο Ολυμπιακός

Με συνοπτικές διαδικασίες, ο Ολυμπιακός νίκησε με 87-55 την Καβάλα στο κλειστό της Καλαμίτσας στον ημιτελικό του Κυπέλλου και περιμένει στον τελικό τον Παναθηναϊκό που αντιμετωπίζει τον ΚΑΟΔ.




ΠΗΓΗ: www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.