Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Ο ΝΑΠΟΛΙΤΑΝΟ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΚΗ ΒΟΥΛΗ...

Αυτό ήταν. Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας της Ιταλίας διέλυσε τη Βουλή σήμερα, μετά την παραίτηση του πρωθυπουργού Μάριο Μόντι, ανοίγοντας το δρόμο για τη διεξαγωγή βουλευτικών εκλογών το Φεβρουάριο...

''Μόλις υπέγραψα το διάταγμα για τη διάλυση της Βουλής'', δήλωσε ο πρόεδρος Τζόρτζιο Ναπολιτάνο στους δημοσιογράφους, μετά τις διαβουλεύσεις τις οποίες είχε νωρίτερα με τους πολιτικούς αρχηγούς.



Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2012/12/blog-post_1802.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.