Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Παρέμβαση της ΔΗΜΑΡ για τη θέρμανση στα σχολεία

Για «άμεση και επιτακτική ανάγκη να υπάρξει μέριμνα για την κάλυψη των αναγκών σε θέρμανση όλων των σχολείων και των ιδρυμάτων της χώρας» κάνει λόγο η ΔΗΜΑΡ σε ανακοίνωσή της σχετικά με τη θέρμανση στα σχολεία.


Η Δημοκρατική Αριστερά τονίζει πως «η Πολιτεία οφείλει να στηρίξει με έκτακτη οικονομική ενίσχυση τους δήμους που έχουν πρόβλημα να καλύψουν αυτές τις ανάγκες».





ΠΗΓΗ: http://www.trelokouneli.gr/parembash-ths-dhmar-gia-th-thermansh-sta-scholeia/





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.