Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Φ.Γεννηματά: Θα αναλάβουμε το κόστος

«Όλοι μας, βουλευτές, στελέχη και πολίτες, καλούμαστε να απαντήσουμε εάν θα δώσουμε μια τελευταία ευκαιρία στην χώρα, αναλαμβάνοντας... και πάλι μεγάλο κόστος ή αν θα επιλέξουμε την πορεία στο άγνωστο ή το παιχνίδι με τη φωτιά», σημείωσε εν όψει της ψηφοφορίας των νέων μέτρων, η εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Φώφη Γεννηματά, σε εκτενή δήλωσή της.

Η Φώφη Γεννηματά υπογράμμισε ότι «μπροστά στο εθνικό αδιέξοδο που μπορεί να οδηγήσει σε τραγωδία πρέπει να γίνει σαφές προς όλους - αυτό αφορά πρωτίστως τους εταίρους μας - ότι θα αναλάβουμε το κόστος δύσκολων αποφάσεων» και υπογράμμισε πως αυτό δεν μπορεί παρά να είναι το τελευταίο πακέτο τέτοιων μέτρων, καθώς «η κοινωνία και η οικονομία δεν αντέχουν άλλες περικοπές».

«Ο πρωθυπουργός μας καλεί όλους, κόμματα και βουλευτές, υπό την πίεση και το δίλημμα για την σωτηρία της χώρας, να ψηφίσουμε μέτρα και αλλαγές που αν κριθούν μόνο σε δημοσιονομικό επίπεδο είναι δυσβάστακτα και τροφοδοτούν την ύφεση», ανέφερε, επισημαίνοντας ότι αυτά αποκτούν νόημα και προοπτική «μόνο εφόσον εντάσσονται στο ολοκληρωμένο πλαίσιο της επιμήκυνσης, του βιώσιμου χρέους, των εγγυήσεων κοινωνικής συνοχής και μιας δέσμης αναπτυξιακών παρεμβάσεων με κοινοτικούς πόρους και διακρατικές συμφωνίες».






Διαβάστε περισσότερα στο Tromaktiko
Πηγή: newsnow

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.