Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Νέα 48ωρη απεργία σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ Δευτέρα και Τρίτη 5 και 6 Νοεμβρίου

Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν τη Δευτέρα και την Τρίτη, 5 και 6 Νοεμβρίου, το Μετρό, ο Ηλεκτρικός (ΗΣΑΠ) και το Τραμ, λόγω 48ωρης απεργίας των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ. Η κινητοποίηση των εργαζομένων συμπίπτει ....


με την κατάθεση των νέων μέτρων στη Βουλή. Στην ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ δεν γίνεται, έως τώρα, λόγος για το ενδεχόμενο επαναλαμβανόμενων απεργιών.




Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/2012/11/48-5-6.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.