Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν τη Δευτέρα και την Τρίτη, 5 και 6 Νοεμβρίου, το Μετρό, ο Ηλεκτρικός (ΗΣΑΠ) και το Τραμ, λόγω 48ωρης απεργίας των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ. Η κινητοποίηση των εργαζομένων συμπίπτει ....
με την κατάθεση των νέων μέτρων στη Βουλή. Στην ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ δεν γίνεται, έως τώρα, λόγος για το ενδεχόμενο επαναλαμβανόμενων απεργιών.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/2012/11/48-5-6.html
με την κατάθεση των νέων μέτρων στη Βουλή. Στην ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ δεν γίνεται, έως τώρα, λόγος για το ενδεχόμενο επαναλαμβανόμενων απεργιών.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/2012/11/48-5-6.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.