Τα κινητά τηλέφωνα των γιατρών αποτελούν εστίες μόλυνσης στα...
νοσοκομεία σύμφωνα με μελέτη που διεξάγουν... αυτό τον καιρό ερευνητές στην πολιτεία της Τασμανίας.
Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας από το πανεπιστήμιο της Τασμανίας Φουγκ Γιτσάο, ολοένα και περισσότεροι γιατροί κάνουν χρήση κινητών στα νοσοκομεία.
Διαβάστε περισσότερα στο medicalnews.gr
Πηγή: 24wro.blogspot.gr
νοσοκομεία σύμφωνα με μελέτη που διεξάγουν... αυτό τον καιρό ερευνητές στην πολιτεία της Τασμανίας.
Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας από το πανεπιστήμιο της Τασμανίας Φουγκ Γιτσάο, ολοένα και περισσότεροι γιατροί κάνουν χρήση κινητών στα νοσοκομεία.
Διαβάστε περισσότερα στο medicalnews.gr
Πηγή: 24wro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.