Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Πηγές μικροβίων τα κινητά γιατρών

Τα κινητά τηλέφωνα των γιατρών αποτελούν εστίες μόλυνσης στα...
νοσοκομεία σύμφωνα με μελέτη που διεξάγουν... αυτό τον καιρό ερευνητές στην πολιτεία της Τασμανίας.

Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας από το πανεπιστήμιο της Τασμανίας Φουγκ Γιτσάο, ολοένα και περισσότεροι γιατροί κάνουν χρήση κινητών στα νοσοκομεία.






Διαβάστε περισσότερα στο medicalnews.gr
Πηγή: 24wro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.