Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Νίκησε σχετικά εύκολα τον ΟΦΗ (2-0) και τώρα η Μονπελιέ

Χωρίς να εντυπωσιάσει ιδιαίτερα αλλά κάνοντας τα πάντα να φαίνονται εύκολα, ο Ολυμπιακός επικράτησε 2-0 του ΟΦΗ και πλέον είναι έτοιμος να τα παίξει όλα για όλα την Τρίτη, κόντρα στην Μονπελιέ για το Τσάμπιονς Λιγκ.

Ο Μήτρογλου (42’) άνοιξε το σκορ, ενώ ο Μασάντο (55’) με απευθείας εκτέλεση φάουλ, έκανε το 2-0.




Διαβάστε περισσότερα στο olympiacos-blog.blogspot.com
Φωτό από:  olympiacos-blog.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.