Έγκλημα σε βάρος της κοινωνίας η υπερψήφιση των μέτρων, τονίζει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ, καλώντας κόμματα και βουλευτές να πάρουν ξεκάθαρη στάση... «στο δίλημμα μνημόνιο και κατεδάφιση της ελληνικής κοινωνίας ή ανατροπή του και νέα στρατηγική εξόδου από την κρίση».
Όπως επισημαίνει ο «φαύλος κύκλος» της λιτότητας και της ύφεσης δεν θα λάβουν τέλος όσο συνεχίζεται η ίδια πολιτική, που στόχο έχει «τη διάλυση των δικαιωμάτων των εργαζομένων και την βίαιη αναδιανομή του πλούτου υπέρ των ισχυρών».
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2012/11/blog-post_6428.html
Όπως επισημαίνει ο «φαύλος κύκλος» της λιτότητας και της ύφεσης δεν θα λάβουν τέλος όσο συνεχίζεται η ίδια πολιτική, που στόχο έχει «τη διάλυση των δικαιωμάτων των εργαζομένων και την βίαιη αναδιανομή του πλούτου υπέρ των ισχυρών».
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2012/11/blog-post_6428.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.