Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Από την Τετάρτη τα τέλη κυκλοφορίας

Μέχρι την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου αναμένεται να έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Taxisnet τα ειδοποιητήρια για την καταβολή των νέων τελών κυκλοφορίας, τα οποία φέτος δεν θα αποσταλούν στους ιδιοκτήτες οχημάτων...
Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να εξοφλούν τα τέλη σε οποιαδήποτε τράπεζα, χωρίς να χρειάζεται να έχουν στα χέρια τους το ειδοποιητήριο - σε περίπτωση που δεν μπορούν να το εκτυπώσουν - αλλά θα μπορούν να προσέρχονται στον γκισέ με τον αριθμό κυκλοφορίας και τον ΑΦΜ ή με την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου. Επίσης, οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα μπορούν να πληρώσουν και μέσω διαδικτύου, με το σύστημα web banking.





Περισσότερα στο planet-greece.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.