Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Επιτέθηκαν σε εργαζόμενο του ΗΣΑΠ στην Ειρήνη

Είδε να κάνουν γκράφιτι και εκείνοι τον χτύπησαν- Νοσηλεύεται με τραύματα στο κεφάλι

Επίθεση, εν ώρα καθήκοντος, δέχθηκε, αργά χθες το βράδυ, εργαζόμενος στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, στον σταθμό «Ειρήνη».





Περισσότερα στο www.newsbeast.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.