Με τρίωρη στάση εργασίας 12 με 3 το μεσημέρι και συλλαλητήριο την Τρίτη στη μία το μεσημέρι ενάντια «στη συνεχιζόμενη αντεργατική, αντικοινωνική και υφεσιακή πολιτική της κυβέρνησης και της τρόικας» απαντούν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ στην αναγγελία της επίσημης επίσκεψης της Γερμανίδας καγκελαρίου στην Αθήνα, την ερχόμενη Τρίτη, 9 Οκτωβρίου.
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/41031
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/41031

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.