Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Τους ...τρομοκράτησε ο Τόρο!

Στο κανονικό πρόγραμμα προπόνησης συμμετείχαν το πρωί της Παρασκευής οι Τοροσίδης και Τζιμπούρ και θέτουν υποψηφιότητα για την αποστολή του παιχνιδιού εναντίον του Αστέρα Τρίπολης.

Οι δύο ποδοσφαιριστές αφήνουν πίσω τους τα προβλήματα τραυματισμών που τους ταλαιπώρησαν το προηγούμενο διάστημα.









Διαβάστε περισσότερα στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.