Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Τελικό: Άρης-Ολυμπιακός 2-2

Το ερώτημα ήταν πότε θα χάσει βαθμούς ο Ολυμπιακός και απαντήθηκε στο «Κλ. Βικελίδης».

Οι «ερυθρόλευκοι» ήρθαν ισόπαλοι 2-2 με τον Άρη, ο οποίος προηγήθηκε δύο φορές με τους Παπαστεριανό (7’) και Αγκάνθο (81’), όμως οι Αμπντούν (9’) με πέναλτι και Χολέμπας (82’) έφεραν την αναμέτρηση στα ίσια.








Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/589565


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.