Το ερώτημα ήταν πότε θα χάσει βαθμούς ο Ολυμπιακός και απαντήθηκε στο «Κλ. Βικελίδης».
Οι «ερυθρόλευκοι» ήρθαν ισόπαλοι 2-2 με τον Άρη, ο οποίος προηγήθηκε δύο φορές με τους Παπαστεριανό (7’) και Αγκάνθο (81’), όμως οι Αμπντούν (9’) με πέναλτι και Χολέμπας (82’) έφεραν την αναμέτρηση στα ίσια.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/589565
Οι «ερυθρόλευκοι» ήρθαν ισόπαλοι 2-2 με τον Άρη, ο οποίος προηγήθηκε δύο φορές με τους Παπαστεριανό (7’) και Αγκάνθο (81’), όμως οι Αμπντούν (9’) με πέναλτι και Χολέμπας (82’) έφεραν την αναμέτρηση στα ίσια.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/589565

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.