Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

ΔΣΑ: 48ΩΡΗ ΑΠΟΧΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Αποχή από τα καθήκοντά τους την Πέμπτη 1 και την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου αποφάσισαν οι δικηγόροι της Αθήνας σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την προωθούμενη τροπολογία σύμφωνα με την οποία δεν θα είναι πλέον υποχρεωτική...
η παράσταση των δικηγόρων στα συμβόλαια.





Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2012/10/48_29.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.