Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Έντονες αντιδράσεις για το «κόψιμο» Αρβανίτη - Κατσίμη

Αντιδράσεις προκάλεσε η απόφαση της διοίκησης της ΕΡΤ να «κοπεί» από το πρόγραμμα της κρατικής τηλεόρασης η εκπομπή «Πρωινή Ενημέρωση», με αφορμή τα σχόλια των παρουσιαστών, Κ. Αρβανίτη και της Μ. Κατσίμη, σχετικά με την υπόθεση των βασανισμών συλληφθέντων στην Ασφάλεια.

Να σημειωθεί πως την απόφαση για το «κόψιμο» της εκπομπής ελήφθη από τον γενικό διευθυντή ειδήσεων και ενημέρωσης, Αιμίλιο Λιάτσο, ο οποίος με ανακοίνωσή του ανέφερε πως «οι παρουσιαστές της σημερινής εκπομπής ‘ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ’ της ΝΕΤ, κ. Κώστας Αρβανίτης και κυρία Μαριλένα Κατσίμη, προέβησαν σε απαράδεκτους υπαινιγμούς κατά του υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Νίκου Δένδια, χωρίς μάλιστα να του δώσουν το δικαίωμα να εκφράσει τη δική του άποψη, ενώ με τα σχόλιά τους εμφανίστηκαν να προκαταλαμβάνουν το αποτέλεσμα δικαστικής απόφασης».





Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=233027

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.