Άφαντος παρέμεινε παρά τη λήξη της αυτόφωρης διαδικασίας, για όσα συνέβησαν το πρωί της περασμένης Πέμπτης στο ΑΝΤ1 με την βίαιη επίθεσή του κατά της Λιάνας Κανέλλη και της Ρένας Δούρου, ο εκπρόσωπος τύπου της Χρυσής Ηλίας Κασιδιάρης. Σήμερα το πρωί, ωστόσο, εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία υποστηρίζει πως «ήταν όλα σκηνοθετημένα» και γνωστοποιεί ότι θα καταθέσει μηνύσεις.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://newpost.gr/post/132689/«Ήταν-όλα-σκηνοθετημένα---Πάω-στην-Εισαγγελία-να-μηνύσω»/
Διαβάστε αναλυτικά στο http://newpost.gr/post/132689/«Ήταν-όλα-σκηνοθετημένα---Πάω-στην-Εισαγγελία-να-μηνύσω»/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.