Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Κρίμα... 7 μήνες εκτός αγωνιστικής δράσης ο Α.Παπαδόπουλος ο οποίος υπέστη ρήξη χιαστού

Σοκ για τον Αβραάμ Παπαδόπουλο! Τα αποτελέσματα των ιατρικών εξετάσεων δεν ήταν καθόλου καλά για τον διεθνή αμυντικό. Διαπιστώθηκε ότι έχει πάθει ολική ρήξη χιαστού στο αριστερό γόνατο κατί που σημαίνει ότι θα μείνει περίπου επτά (7) μήνες εκτός δράσης.
Η ακριβής διάγνωση του ιατρικού επιτελείου της Εθνικής ομάδας ήταν ολική ρήξη πρόσθιου χιαστού και διάταση έξω πλαγίου συνδέσμου.



Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/558139
Φωτό από: olympiacos-blog.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.