Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Σκληρή ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός κατά του ιατρικού team της Εθνικής

Πολύ σκληρή ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός κατά του ιατρικού επιτελείου της Εθνικής με αφορμή τον τραυματισμό του Αβραάμ Παπαδόπουλου. "Τα ίδια είχαν κάνει και με τον Τοροσίδη"!Αναλυτικά η ανακοίνωση:
"Με αφορμή τον τραυματισμό του Αβραάμ Παπαδόπουλου, ο οποίος θα επιστρέψει πιο δυνατός στους αγωνιστικούς χώρους και η οικογένεια του Ολυμπιακού θα κάνει τα πάντα για αυτό, η ΠΑΕ Ολυμπιακός δηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν θα ανεχθεί στο μέλλον να μπαίνουν σε κίνδυνο ποδοσφαιριστές της από αμέλεια ή ανικανότητα των υπευθύνων.
Για μια ακόμα φορά, αποδείχθηκε εκ των πραγμάτων, ότι το ιατρικό επιτελείο της Εθνικής ομάδας είναι επικίνδυνο για τους διεθνείς ποδοσφαιριστές. Πέρα από την εγκληματική χθεσινή τους αμέλεια, να επιτρέψουν να συνεχίσει να αγωνίζεται ο Αβραάμ Παπαδόπουλος ενώ ήταν ήδη σοβαρά τραυματισμένος, με αποτέλεσμα να επιδεινωθεί η κατάσταση του, υπάρχει μια σειρά λαθών που στοιχίζουν τόσο στην ίδια την Εθνική ομάδα όσο και στους συλλόγους.





Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/108916/epikindunoi-kai-eglematies

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.