Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Διήμερη αναστολή λειτουργίας του ΤΕΙ Αθήνας λόγω οικονομικών προβλημάτων

Διήμερη αναστολή (την Πέμπτη 29 και Παρασκευή 30 Μαΐου) κάθε δραστηριότητάς του αποφάσισε το ΤΕΙ Αθηνών, υλοποιώντας απόφαση της Συνέλευσης του Ιδρύματος.Παράλληλα, προσανατολίζεται να μη δεχτεί φοιτητές από μετεγγραφές για το ακαδημαϊκό έτος 2012- 2013 καθώς αδυνατεί να εξυπηρετήσει τις αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες του.





Περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/35751

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.