Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Το παλεύει για την άδεια η ΑΕΚ

Όλα ανοιχτά για την ΑΕΚ, αν θα πάρει την αδειοδότηση - Στην ΕΠΟ ο Δημητρέλος - Πρόβλημα όχι τόσο οι 150.000 ευρώ που λείπουν, αλλά η έλλειψη φορολογικής ενημερότητας εξαιτίας του "44".Στην ΕΠΟ βρίσκεται ο Ανδρέας Δημητρέλος, καθώς από τις 12 το μεσημέρι έχει προγραμματισμένο ραντεβού με ανθρώπους της Ομοσπονδίας με θέμα την αδειοδότηση της ΑΕΚ.
 Η ΕΠΟ πρέπει να κάνει την εισήγηση της στην UEFA, η οποία και θα λάβει την τελική απόφαση, με τα πράγματα να μην είναι και τόσο θετικά.
 Το μεγάλο πρόβλημα δεν έχει να κάνει κυρίως με τις 150.000 ευρώ που η ΑΕΚ δεν έχει πληρώσει μέρος των ληξιπρόθεσμων οφειλών της, με αποτέλεσμα να παραδώσει τον φάκελο με κάποιες ελλείψεις.



Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/105254/paleuei-gia-ten-adeia-e-aek

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.