Σημαντική, αλλά δύσκολη χαρακτήρισε η Ντόρα Μπακογιάννη την απόφασή της για συστράτευση με τη ΝΔ, επαναλαμβάνοντας ότι... «το ερώτημα που τίθεται είναι τι συνεργασίες απαιτούνται για να μπορέσουμε να δώσουμε μια κυβερνητική προοπτική».Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι μια ημέρα μετά την ανακοίνωση της Δημοκρατικής Συμμαχίας με τη ΝΔ, η κ. Μπακογιάννη τόνισε πως πρώτος στόχος είναι να μείνει η Ελλάδα στο ευρώ και πρόσθεσε ότι είναι απολύτως απαραίτητη η συστράτευση των δυνάμεων αυτή τη στιγμή, καθώς, όπως είπε, το διακύβευμα είναι πολύ μεγάλο.
Ερωτηθείσα σχετικά με παλαιότερες αιχμηρές δηλώσεις της για τη ΝΔ αλλά και τη δεδηλωμένη πρόθεσή της να αποσυρθεί από την πολιτική αν δεν έμπαινε στη Βουλή η Δημοκρατική Συμμαχία, επισήμανε: «Είχα πει ότι θα πάω στο σπίτι μου. Το σκέφτηκα πάρα πολύ. Αποφάσισα ότι πρέπει να δοθεί αυτή η μάχη και ότι θα ένιωθα ρίψασπις».
Υποστήριξε ακόμη πως το γεγονός ότι «γίνεται αυτό το άνοιγμα δείχνει ότι έχει συνειδητοποιηθεί η ανάγκη να υπάρξει μια πιο ανοιχτή παράταξη». «Δεν θέλω να δω τη χώρα αυτή να υποτιμάται το νόμισμά της κατά 50%» ανέφερε σε άλλο σημείο.
Ερωτηθείσα σχετικά, δήλωσε ότι, αν η ΝΔ αναδειχθεί πρώτο κόμμα από τις εκλογές της 17ης Ιουνίου, θα απευθυνθεί και στο ΠΑΣΟΚ και στη Δημοκρατική Αριστερά, τονίζοντας ότι χρειάζεται ευρύ μέτωπο.
Περισσότερα στο dailynews24.gr
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com
Ερωτηθείσα σχετικά με παλαιότερες αιχμηρές δηλώσεις της για τη ΝΔ αλλά και τη δεδηλωμένη πρόθεσή της να αποσυρθεί από την πολιτική αν δεν έμπαινε στη Βουλή η Δημοκρατική Συμμαχία, επισήμανε: «Είχα πει ότι θα πάω στο σπίτι μου. Το σκέφτηκα πάρα πολύ. Αποφάσισα ότι πρέπει να δοθεί αυτή η μάχη και ότι θα ένιωθα ρίψασπις».
Υποστήριξε ακόμη πως το γεγονός ότι «γίνεται αυτό το άνοιγμα δείχνει ότι έχει συνειδητοποιηθεί η ανάγκη να υπάρξει μια πιο ανοιχτή παράταξη». «Δεν θέλω να δω τη χώρα αυτή να υποτιμάται το νόμισμά της κατά 50%» ανέφερε σε άλλο σημείο.
Ερωτηθείσα σχετικά, δήλωσε ότι, αν η ΝΔ αναδειχθεί πρώτο κόμμα από τις εκλογές της 17ης Ιουνίου, θα απευθυνθεί και στο ΠΑΣΟΚ και στη Δημοκρατική Αριστερά, τονίζοντας ότι χρειάζεται ευρύ μέτωπο.
Περισσότερα στο dailynews24.gr
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.