Κυριακή 15 Απριλίου 2012

Έψαλαν τον Εθνικό Ύμνο αντί για το «Χριστός Ανέστη»

Στον ιερό Ναό του Αγίου Διονυσίου ΑρεοπαγίτουΗ οδός Σκουφά στον κέντρο της Αθήνας είχε κατακλυστεί από εκατοντάδες πιστούς που προσήλθαν για να παρακολουθήσουν την Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία στον ιερό Ναό του Αγίου Διονυσίου Αρεοπαγίτου, προεξάρχοντος του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και του Λ. Παπαδήμου.


Την ώρα που ο Χορός των ψαλτών, ο Αρχιεπίσκοπος και οι παριστάμενοι έψαλαν το «Χριστός Ανέστη» δεκάδες πιστοί που παρακολουθούσαν την λειτουργία επέλεξαν να ψάλουν τον Εθνικό Ύμνο και μάλιστα με τέτοια ένταση που δεν μπορούσε να καλυφθεί από τα μεγάφωνα.


Περισσότερα στο  http://www.lay-out.gr/ellada/71151
Με πληροφορίες από  www.real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.