Κυριακή 15 Απριλίου 2012

Το Πάσχα στην Αράχωβα

Στην Αράχωβα η Κυριακή του Πάσχα ξεκινάει με την περιφορά της Εικόνας του Αγίου Γεωργίου...
την οποία συνοδεύουν περί τα 500 άτομα ντυμένα με παραδοσιακές φορεσιές. Την επομένη πραγματοποιείται αγώνας δρόμου των γερόντων, οι οποίοι ξεκινούν από την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου και φτάνουν στο λόφο.
Ακολουθούν χορευτικά συγκροτήματα και το απόγευμα χορεύουν γυναικείοι χορευτικοί σύλλογοι. Οι εκδηλώσεις συνεχίζονται με κλέφτικα αγωνίσματα, όπως το σήκωμα της πέτρας.


ΠΗΓΕΣ: http://www.prionokordela.gr/ellada/to-pasxa-stin-araxova/ ,
24wro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.