Κυριακή 15 Απριλίου 2012

Κ.Παπούλιας: Ύστερα από τα Πάθη έρχεται η Ανάσταση

«Εύχομαι σε όλους μας να είναι μια πραγματική Ανάσταση για τον ελληνικό λαό που υπέφερε τον τελευταίο καιρό» είπε στο ευχετήριο μήνυμα του ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας.Ο κ. Παπούλιας από το στρατόπεδο της Μοίρας Καταδρομών , στη Νάουσα, ευχήθηκε στον ελληνικό λαό καλό Πάσχα, σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως «πρέπει όλοι μαζί να αγωνιστούμε για να ξεπεραστεί η κρίση με ομόνοια, με πίστη σʼ αυτό που κάνουμε και με το όνειρο ότι ύστερα από τα Πάθη έρχεται η Ανάσταση».



ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/33868

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.