Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Σαχινίδης: «Η ΝΔ απέκρυπτε το πραγματικό μέγεθος των δημοσιονομικών προβλημάτων»

«Το πρόβλημα της Ελλάδας δεν ξεκίνησε το 2009, αλλά το 2001, την επομένη της ένταξης της χώρας στην Ευρωζώνη». Τα παραπάνω δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών, Φίλιππος Σαχινίδης, μετά την κατάθεση του για το ζήτημα της τεχνητής διόγκωσης του ελλείμματος το 2009.
Δεν παρέλειψε να σημειώσει ακόμα πως «στα παραπάνω συνηγορούν το έλλειμμα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών και το έλλειμμα της γενικής κυβέρνησης, το οποίο κινείτο σταθερά πάνω από το 3%».
Παράλληλα, εξερχόμενος από τη Βουλή, τόνισε πως «είναι πλέον αποδεδειγμένο από την πληθώρα των στοιχείων ότι η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας απέκρυπτε το πραγματικό μέγεθος των δημοσιονομικών προβλημάτων πριν από τις εκλογές του Οκτωβρίου του 2009».



Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/32581

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.