Από τη Super League, διευκρίνισαν πως στην περίπτωση μη αδειοδότησης από την UEFA σε πρώτη φάση (που αφορά ΑΕΚ και Παναθηναϊκό) ότι oι ομάδες θα συμμετέχουν στα πλέι-οφ, αλλά αν η τιμωρία τελεσιδικήσει, τη θέση τους στην Ευρώπη θα καταλαμβάνουν οι ομάδες που τερμάτισαν πιο κάτω στη βαθμολογία.Όπως αποφασίστηκε, λοιπόν, από τη Σούπερ Λίγκα, σε περίπτωση που μια ομάδα δεν λάβει άδεια από την ευρωπαϊκή ομοσπονδία (κίνδυνο που διατρέχουν ΑΕΚ και Παναθηναϊκός) θα λαμβάνουν κανονικά μέρος στα πλέι-οφ.
Διαβάστε περισσότερα στο www.sport-fm.gr
Πηγή: www.sportdog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.