Τον καταλογισμό ευθυνών για το πώς έφτασε η Ελλάδα στο πρώτο μνημόνιο προανήγγειλε ο πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς, παραχωρώντας εφ' όλης της ύλης συνέντευξη στον ΑΝΤ1, λίγο πριν αναχωρήσει για την Λισαβόνα. Για την ημερομηνία των εκλογών, ο πρόεδρος της ΝΔ είπε ότι προβλέπει να είναι η 29η Απριλίου ή «το πολύ μία εβδομάδα αργότερα».
«Το ΠΑΣΟΚ θέλει συγκυβέρνηση για να σωθεί το ίδιο, όχι η χώρα. Θέλω εθνική συνεννόηση» είπε ο πρόεδρος της ΝΔ. «Δεν μπορώ να είμαι εξαρτημένος από άλλο κόμμα, γι' αυτό ζητάω την αυτοδυναμία» είπε ακόμα.
Παράλληλα πραγματοποίησε επίθεση προς τα κόμματα της Αριστεράς λέγοντας ότι «η Αριστερά δεν θέλει αυτοδυναμία, θέλει να βουλιάζει η χώρα. Έχει μάθει στην αλαζονεία, στην ιδεολογική ηγεμονία».
«Κόμματα που μένουν έξω από την εξουσία και φωνάζουν έχουν μάθει στην μη ιδεολογία και στη μη σοβαρότητα» επεσήμανε. «Στην Κύπρο κυβερνά η Αριστερά, αλλά παίρνει ευθύνες και αποφάσεις» είπε ακόμα.
«Τα κομματίδια που φυτρώνουν δεν έχουν ιδεολογία δεν έχουν θέσεις, μιμούνται την Αριστερά. Τους ενδιαφέρει να μην πάρει η ΝΔ την αυτοδυναμία. Όσοι πολεμούν την αυτοδυναμία δεν θέλουν να μπορεί να διοικηθεί ο τόπος» είπε.
«Η ΝΔ έχει κυρήξει πανστρατιά. Όποιος θέλει μπορεί να έρθει, αρκεί να θεραπεύσει τα τραύματα που προκάλεσε στην παράταξη» είπε χαρακτηριστικά.
«Θέλω υπουργούς τους καλύτερους» είπε, προσθέτοντας όμως ότι μπορεί να είναι και μη βουλευτές υπουργοί. «Θα έρθει στιγμή όπου θα διαχωριστεί η εκτελεστική από τη νομοθετική εξουσία και κάποιος που θα είναι υπουργός δεν θα μπορεί να είναι βουλευτής» είπε αναφερόμενος σε συνταγματικές αλλαγές.
Παράλληλα έκανε λόγο για ολιγομελές υπουργικό συμβούλιο.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newpost.gr/post/114550/Σαμαράς%3a-Εξετάστικη-για-το-πώς-φτάσαμε-στο-ΔΝΤ---Ό%2cτι-λέω-θα-το-κάνω---Χρειάζεται-αυτοδυναμία/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.