Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Δεν τιμωρείται η μούντζα των μαθητών

Έκαναν πίσω, τελικά, και όλα δείχνουν ότι δεν θα τιμωρήσουν τους μαθητές, που μούντζωσαν τους επίσημους κατά την παρέλαση για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων, σύμφωνα με την «Κάτοψη».
 Ο κόσμος στα Γιάννινα έχει ξεσηκωθεί, με αποτέλεσμα οι αρμόδιοι να πάρουν το μήνυμα. Είναι ενδεικτικό ότι και ο δήμαρχος Ιωαννίνων Φίλιππας  Φίλιος, ο οποίος λάβρος είχε επιτεθεί εναντίον των μαθητών και τους κατηγόρησε με συνεντεύξεις του πανελλαδικά, με νέα ανακοίνωσή του ζήτησε την ατιμωρησία τους.






Περισσότερα στο  http://www.prionokordela.gr/rokanidia/den-timorite-i-moyntza-ton-mathiton/
Πηγή: http://24wro.blogspot.com/2012/02/blog-post_2725.html
Φωτό από: tsouvali.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.