Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ

Το σχεδιασμό της κυβέρνησης για την αξιοποίηση των κοινοτικών κονδυλίων και την τόνωση της ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας καταγράφει ο πρωθυπουργός σε επιστολή του προς τον επίτροπο Περιφερειακής Πολιτικής Γιοχάνες Χαν. Σύμφωνα με «Τα Νέα», στην επιστολή του ο κ. Παπαδήμος αναφέρεται στις...
 καθυστερήσεις που σημειώθηκαν τα προηγούμενα χρόνια αναφορικά με την απορρόφηση των κοινοτικών κονδυλίων για την ανάπτυξη της χώρας, τις οποίες προσπαθεί τώρα να καλύψει η κυβέρνηση.






ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://fimotro.blogspot.com/2012/02/blog-post_1014.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.