Το σχεδιασμό της κυβέρνησης για την αξιοποίηση των κοινοτικών κονδυλίων και την τόνωση της ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας καταγράφει ο πρωθυπουργός σε επιστολή του προς τον επίτροπο Περιφερειακής Πολιτικής Γιοχάνες Χαν. Σύμφωνα με «Τα Νέα», στην επιστολή του ο κ. Παπαδήμος αναφέρεται στις...
καθυστερήσεις που σημειώθηκαν τα προηγούμενα χρόνια αναφορικά με την απορρόφηση των κοινοτικών κονδυλίων για την ανάπτυξη της χώρας, τις οποίες προσπαθεί τώρα να καλύψει η κυβέρνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://fimotro.blogspot.com/2012/02/blog-post_1014.html
καθυστερήσεις που σημειώθηκαν τα προηγούμενα χρόνια αναφορικά με την απορρόφηση των κοινοτικών κονδυλίων για την ανάπτυξη της χώρας, τις οποίες προσπαθεί τώρα να καλύψει η κυβέρνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://fimotro.blogspot.com/2012/02/blog-post_1014.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.