Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Κατσέλη: Το ΠΑΣΟΚ έγινε το δεκανίκι της ΝΔ

Αποστομωτική η Λούκα Κατσέλη που κλήθηκε να σχολιάσει την πρόταση Λοβέρδου για μετεκλογική συνεργασία με τη ΝΔ.
«Το ΠΑΣΟΚ έγινε το δεκανίκι της ΝΔ» απάντησε η πρώην υπουργός σε Στέφανο Διαμαντόπουλο και Ελένη Ζάχου στη ραδιοφωνική της συνέντευξη στο Ράδιο Θεσσαλονίκη.




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://www.spnews.gr/
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.