Τους κινδύνους που δημιουργούνται για το Ελληνικό Ποδόσφαιρο από την διάθεση της Πολιτείας να παραβιάσει το αυτοδιοίκητο της ΕΠΟ, επεσήμανε ο ειδικός αγορητής του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργος Ανατολάκης κατά την συζήτηση του Αθλητικού Νομοσχεδίου στην Βουλή.
Ο Βουλευτής αναφέρθηκε στον κίνδυνο αποκλεισμού των Ελληνικών ομάδων από το Europa League, αλλά και της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου από το EURO 2012, λέγοντας:
«Σ’ αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάει η χώρα μας, σ’ αυτές τις δύσκολες ώρες που δοκιμάζεται ο λαός μας, μην του στερείτε το ποδόσφαιρο! Το ποδόσφαιρο είναι μία διέξοδος στα κοινωνικά προβλήματα που του έχουμε δημιουργήσει. Αυτή τη στιγμή παίζουν στην Ευρώπη δύο ομάδες που έχουν πάρα πολύ φίλαθλο κόσμο. Το 2004 μετά την επιτυχία της Εθνικής ομάδας, και γενικά για τις επιτυχίες της Εθνικής ομάδας, βγήκαν όλοι στο δρόμο. Για φανταστείτε τι έχει να γίνει με τυχόν απουσία της Εθνικής ομάδας το καλοκαίρι του 2012 από το Euro! Επαναλαμβάνω, σας κάνω έκκληση: Μην δούμε άλλες εικόνες (καταστροφών) όπως αυτές που είδαμε την Κυριακή…! ….Κύριε Υπουργέ, η απόλυτη ευθύνη θα βαραίνει αποκλειστικά εσάς και την Πολιτεία, διότι έχετε στα χέρια σας από τον Οκτώβριο έγγραφο της FIFA που ζητάει από την ΕΠΟ να αλλάξουν οι αρμοδιότητες της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού.»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/385783/Default.aspx
Ο Βουλευτής αναφέρθηκε στον κίνδυνο αποκλεισμού των Ελληνικών ομάδων από το Europa League, αλλά και της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου από το EURO 2012, λέγοντας:
«Σ’ αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάει η χώρα μας, σ’ αυτές τις δύσκολες ώρες που δοκιμάζεται ο λαός μας, μην του στερείτε το ποδόσφαιρο! Το ποδόσφαιρο είναι μία διέξοδος στα κοινωνικά προβλήματα που του έχουμε δημιουργήσει. Αυτή τη στιγμή παίζουν στην Ευρώπη δύο ομάδες που έχουν πάρα πολύ φίλαθλο κόσμο. Το 2004 μετά την επιτυχία της Εθνικής ομάδας, και γενικά για τις επιτυχίες της Εθνικής ομάδας, βγήκαν όλοι στο δρόμο. Για φανταστείτε τι έχει να γίνει με τυχόν απουσία της Εθνικής ομάδας το καλοκαίρι του 2012 από το Euro! Επαναλαμβάνω, σας κάνω έκκληση: Μην δούμε άλλες εικόνες (καταστροφών) όπως αυτές που είδαμε την Κυριακή…! ….Κύριε Υπουργέ, η απόλυτη ευθύνη θα βαραίνει αποκλειστικά εσάς και την Πολιτεία, διότι έχετε στα χέρια σας από τον Οκτώβριο έγγραφο της FIFA που ζητάει από την ΕΠΟ να αλλάξουν οι αρμοδιότητες της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού.»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/385783/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.