Η EΠΟ εξέδωσε ανακοίνωση αναφορικά με τις αποφάσεις που πήρε στο σημερινό έκακτο ΔΣ και ενημέρωσε πως θα επιδιώξει συνάντηση με τη FIFA για να την ενημερώσει για το νέο αθλητικό νόμο, ενώ απείλησε οτι θα κινηθεί νομικά απέναντι σε όσους αναφέρθηκαν με προσβλητικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς κατά της ομοσπονδίας το προηγούμενο διάστημα...Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/86958/enemeronei-te-fifa-kai-apeilei-e-epo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.