Χωρίς δηλώσεις ολοκληρώθηκαν οι διαδοχικές συναντήσεις που είχε ο Πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος με τους Πρόεδρους του ΠΑΣΟΚ Γιώργο Παπανδρέου και της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά. Κύριο αντικείμενο των συναντήσεων ήταν η ενημέρωση των αρχηγών των δύο κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση για τις συνεχιζόμενες επαφές με τους...δανειστές μας σχετικά με το νέο οικονομικό πρόγραμμα, τη νέα δανειακή σύμβαση και το PSI. Ακόμη, ο κ. Παπαδήμος συζήτησε με τους δύο αρχηγούς για τις θέσεις με τις οποίες θα πάει η Ελλάδα στο κρίσιμο Eurogroup της Δευτέρας. Έχουν ικανοποιηθεί όλες οι προϋποθέσεις για το νέο οικονομικό πρόγραμμα και «προσδοκούμε ότι τη Δευτέρα στο Eurogroup το θέμα θα κλείσει», δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παντελής Καψής μετά το τέλος των επαφών που είχε ο Πρωθυπουργός.
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος ενημέρωσε αργά το βράδυ της Τετάρτης τον Πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο για το τι συζητήθηκε στην τηλεδιάσκεψη του Eurogroup.
Στις 9:00 το πρωί της Παρασκευής ο κ. Βενιζέλος θα ενημερώσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατικής Αριστεράς Φώτη Κουβέλη.
«Πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι η Ελλάδα είναι κυρίαρχη χώρα και μέλος της ΕΕ» τόνισε ο Φώτης Κουβέλης, σε γραπτή ανακοίνωσή του.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://24wro.blogspot.com/2012/02/blog-post_649.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.