Αυξημένη κίνηση στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας και Αθηνών-Κορίνθου χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα παρά τη βροχή... και τους μόλις 6 βαθμούς που δείχνει ο υδράργυρος. Ολιγόλεπτες καθυστερήσεις στα διόδια τόσο των Αφιδνών όσο και της Ελευσίνας.
Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_1856.html
Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_1856.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.