Νόμος του κράτους θα γίνουν μέχρι την Τετάρτη οι ρυθμίσεις του υπουργείου Εργασίας για τη μείωση του κατώτατου μισθού κατά 22%, τις περικοπές 12% έως 20% σε κύριες-επικουρικές συντάξεις, καθώς και του υπουργείου Υγείας για τα φάρμακα (γενόσημα) και το ωράριο των...φαρμακείων. Την Τρίτη αναμένεται η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για τις αλλαγές στο καθεστώς του ιδιωτικού τομέα που φέρνει το νέο Μνημόνιο, μεταξύ των οποίων και η μείωση του χρόνου της μετενέργειας των κλαδικών συμβάσεων εργασίας σε τρεις από έξι μήνες, που μπορεί να οδηγήσει χαμηλότερα τους μισθούς έως και 40%.
ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.com/2012/02/48_2604.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.