Την παραίτησή του από μέλος της κυβέρνησης υπέβαλε ο Χρήστος Παπουτσής με σχετική επιστολή που έστειλε στον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο.Ο κ. Παπουτσής αναφέρει στην επιστολή του ότι υποβάλει την παραίτησή του προκειμένου να θέση υποψηφιότητα για τη θέση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.
Περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/31049
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.