Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Παραιτήθηκε ο Χρήστος Παπουτσής από την κυβέρνηση- Θέτει υποψηφιότητα για πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ

Την παραίτησή του από μέλος της κυβέρνησης υπέβαλε ο Χρήστος Παπουτσής με σχετική επιστολή που έστειλε στον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο.
Ο κ. Παπουτσής αναφέρει στην επιστολή του ότι υποβάλει την παραίτησή του προκειμένου να θέση υποψηφιότητα για τη θέση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.




Περισσότερα στο  http://topontiki.gr/article/31049

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.