Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Σαμαράς: Η χώρα απομακρύνθηκε από τον γκρεμό

Υπεραμύνθηκε της υπερψήφισης της νέας δανειακής σύμβασης και του PSI ο πρόεδρος της ΝΔ, επισημαίνοντας πως η Ελλάδα απομακρύνθηκε από το γκρεμό. «Τίποτα δεν κρίθηκε οριστικά έχουμε δύσκολο δρόμο μπροστά μας» τόνισε σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Σημερινή».

Παράλληλα επανέλαβε το αίτημα για διενέργεια εκλογών άμεσα, ενώ εστίασε και στην ανάγκη αναπτυξιακής στόχευσης.

«Χρειάζονται τώρα συγκεκριμένα πράγματα. Εκλογές, ώστε να προκύψει νέα κυβέρνηση, με νωπή και ισχυρή εντολή, αλλά και μια νέα αναπτυξιακή πορεία. Να τηρήσουμε τους στόχους μείωσης του ελλείμματος, αλλά να προσθέσουμε και άλλες δύο προτεραιότητες: Την ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΝΔ από την Κύπρο, όπου πραγματοποιεί τριήμερη επίσκεψη.

«Η Ελλάδα διανύει την πιο κρίσιμη περίοδο της μεταπολεμικής της ιστορίας, εξαιτίας της λανθασμένης οικονομικής συνταγής, της ανεπάρκειας και της αναποτελεσματικότητας των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ» τόνισε ο Α.Σαμαράς.

«Μετά την εξωφρενική εξαγγελία δημοψηφίσματος από το Γιώργο Παπανδρέου, η Ελλάδα βρέθηκε στην άκρη του γκρεμού. Βρέθηκε μπροστά στον κίνδυνο άμεσης ανεξέλεγκτης χρεοκοπίας» σημείωσε και πρόσθεσε ότι με την απόφαση της ΝΔ να στηρίξει το PSI και τη νέα δανειακή σύμβαση, «η χώρα απομακρύνθηκε από τον γκρεμό».





Διαβάστε περισσότερα στο  http://topontiki.gr/article/30585

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.