Ολοκληρώθηκε το πανεργατικό συλλαλητήριο στο οποίο συμμετείχαν περίπου 2.000 πολίτες και πραγματοποιήσε στο Σύνταγμα η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ. Κανονικά λειτουργεί το Μετρό, ενώ μετά τις 1:30 το μεσημέρι άνοιξαν η Αμαλίας και η Βασ.Σοφίας, οι...
οποίες είχαν κλείσει -αντιστοίχως- από την Ξενοφώντος και τη Σέκερη. Κινητοποιήσεις στο Σύνταγμα είναι προγραμματισμένες μέχρι και το απόγευμα, στις 4 από το δίκτυο συνδικαλιστών της Ριζοσπαστικής Αριστεράς, στις 5 από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και στις 6 από τους Αγανακτισμένους.
Μικρή ένταση σημειώθηκε στις 12 το μεσημέρι, όταν αντιπροσωπεία Βορειοηπειρωτών κατέθετε στεφάνι στο Μνημείο του 'Αγνωστου Στρατιώτη στο Σύνταγμα, με την ευκαιρία της επετείου ανακήρυξης της Αυτονόμου Πολιτείας της Βορείου Ηπείρου το 1914. Μικρή ομάδα διαδηλωτών έσπασε τον αστυνομικό κλοιό και προσπάθησε να φθάσει στο μνημείο αλλά απωθήθηκε.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2012/02/blog-post_7550.html
οποίες είχαν κλείσει -αντιστοίχως- από την Ξενοφώντος και τη Σέκερη. Κινητοποιήσεις στο Σύνταγμα είναι προγραμματισμένες μέχρι και το απόγευμα, στις 4 από το δίκτυο συνδικαλιστών της Ριζοσπαστικής Αριστεράς, στις 5 από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και στις 6 από τους Αγανακτισμένους.
Μικρή ένταση σημειώθηκε στις 12 το μεσημέρι, όταν αντιπροσωπεία Βορειοηπειρωτών κατέθετε στεφάνι στο Μνημείο του 'Αγνωστου Στρατιώτη στο Σύνταγμα, με την ευκαιρία της επετείου ανακήρυξης της Αυτονόμου Πολιτείας της Βορείου Ηπείρου το 1914. Μικρή ομάδα διαδηλωτών έσπασε τον αστυνομικό κλοιό και προσπάθησε να φθάσει στο μνημείο αλλά απωθήθηκε.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2012/02/blog-post_7550.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.