Με γκολ των "ερυθρόλευκων" Τάτου (30') και Μήτρογλου (71') ο Ατρόμητος πήρε σπουδαίο "διπλό" στα Γιάννινα κόντρα στον ΠΑΣ (1-2) και ξαναβλέπει Ευρώπη. Με ανύπαρκτο πέναλτι μείωσαν οι γηπεδούχοι (Μπακαγιόκο - 75').Περισσότερα στο www.sportdog.gr
Ενημέρωση με μια ματιά
Με γκολ των "ερυθρόλευκων" Τάτου (30') και Μήτρογλου (71') ο Ατρόμητος πήρε σπουδαίο "διπλό" στα Γιάννινα κόντρα στον ΠΑΣ (1-2) και ξαναβλέπει Ευρώπη. Με ανύπαρκτο πέναλτι μείωσαν οι γηπεδούχοι (Μπακαγιόκο - 75').
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.