Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΣ- Γιάννινα -Ατρόμητος 1-2

Με γκολ των "ερυθρόλευκων" Τάτου (30') και Μήτρογλου (71') ο Ατρόμητος πήρε σπουδαίο "διπλό" στα Γιάννινα κόντρα στον ΠΑΣ (1-2) και ξαναβλέπει Ευρώπη. Με ανύπαρκτο πέναλτι μείωσαν οι γηπεδούχοι (Μπακαγιόκο - 75').





 Περισσότερα στο  www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.