Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΣΤΗΝ 48ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΣΕΕ

Οι νοσοκομειακοί γιατροί συμμετέχουν στη 48ωρη γενική απεργία που κήρυξαν για αύριο, Παρασκευή 10, και μεθαύριο Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου, η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ. Επιπλέον, με απόφαση της Ομοσπονδίας Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ), θα συμμετέχουν στα συλλαλητήρια που διοργανώνονται στις μεγάλες πόλεις της χώρας.

Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ) καλεί τα μέλη του σε αποχή από τα ιατρικά τους καθήκοντα και σε μαζική συμμετοχή στην 48ωρη απεργία, σε ένδειξη διαμαρτυρίας «για την πλήρη κατάρρευση της Δημόσιας Υγείας και την εξόντωση των γιατρών».





ΠΗΓΗ:  http://prezatv.blogspot.com/2012/02/48_4680.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.