Την παραίτησή του από τη θέση του γραμματέα Συνδικαλιστικού της Νέας Δημοκρατίας υπέβαλε σήμερα και μάλιστα δημόσια ο Γιάννης Μανώλης.
Μιλώντας στην πρωϊνή εκπομπή του MEGA, και επιβεβαιώνοντας όσα είχε πει χτες στη συνεστίαση της ΔΑΚΕ στο Περιστέρι με συμμετοχή της πτέρυγας της λαϊκής Δεξιάς, ο Γιάννης Μανώλης είπε ότι μετά τα σκλήρά μέτρα λιτότητας τα οποία προσυπέγραψε χτες ο Αντώνης Σαμαράς δεν μπορεί να παραμείνει στη θέση του:
«Δεν μπορώ να μείνω. Δεν είναι έντιμο να παραμείνω σε αυτή τη θέση» είπε χαρακτηριστικά ο πρώην -πλέον- γραμματέας Συνδικαλιστικού της ΝΔ. Μάλιστα, στην ερώτηση του δημοσιογράφου αν έχει υποβάλλει επίσημα την παραίτησή του στον Αντώνη Σαμαρά, ο Γιάννης Μανώλης απάντησε «Μερικά πράγματα υποβάλλονται και δημόσια, θα το κάνω και τυπικά».
ΠΗΓΗ: http://presscopy.blogspot.com/2012/02/blog-post_3664.html
Μιλώντας στην πρωϊνή εκπομπή του MEGA, και επιβεβαιώνοντας όσα είχε πει χτες στη συνεστίαση της ΔΑΚΕ στο Περιστέρι με συμμετοχή της πτέρυγας της λαϊκής Δεξιάς, ο Γιάννης Μανώλης είπε ότι μετά τα σκλήρά μέτρα λιτότητας τα οποία προσυπέγραψε χτες ο Αντώνης Σαμαράς δεν μπορεί να παραμείνει στη θέση του:
«Δεν μπορώ να μείνω. Δεν είναι έντιμο να παραμείνω σε αυτή τη θέση» είπε χαρακτηριστικά ο πρώην -πλέον- γραμματέας Συνδικαλιστικού της ΝΔ. Μάλιστα, στην ερώτηση του δημοσιογράφου αν έχει υποβάλλει επίσημα την παραίτησή του στον Αντώνη Σαμαρά, ο Γιάννης Μανώλης απάντησε «Μερικά πράγματα υποβάλλονται και δημόσια, θα το κάνω και τυπικά».
ΠΗΓΗ: http://presscopy.blogspot.com/2012/02/blog-post_3664.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.