Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Παραιτήθηκε από γραμματέας Συνδικαλιστικού της Νέας Δημοκρατίας ο Γ.Μανώλης

Την παραίτησή του από τη θέση του γραμματέα Συνδικαλιστικού της Νέας Δημοκρατίας υπέβαλε σήμερα και μάλιστα δημόσια ο Γιάννης Μανώλης.

Μιλώντας στην πρωϊνή εκπομπή του MEGA, και επιβεβαιώνοντας όσα είχε πει χτες στη συνεστίαση της ΔΑΚΕ στο Περιστέρι με συμμετοχή της πτέρυγας της λαϊκής Δεξιάς, ο Γιάννης Μανώλης είπε ότι μετά τα σκλήρά μέτρα λιτότητας τα οποία προσυπέγραψε χτες ο Αντώνης Σαμαράς δεν μπορεί να παραμείνει στη θέση του:

«Δεν μπορώ να μείνω. Δεν είναι έντιμο να παραμείνω σε αυτή τη θέση» είπε χαρακτηριστικά ο πρώην -πλέον- γραμματέας Συνδικαλιστικού της ΝΔ. Μάλιστα, στην ερώτηση του δημοσιογράφου αν έχει υποβάλλει επίσημα την παραίτησή του στον Αντώνη Σαμαρά, ο Γιάννης Μανώλης απάντησε «Μερικά πράγματα υποβάλλονται και δημόσια, θα το κάνω και τυπικά».




ΠΗΓΗ:  http://presscopy.blogspot.com/2012/02/blog-post_3664.html



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.