Στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση της Διάσκεψης των Προέδρων, θα ληφθεί η απόφαση για τον προσδιορισμό της συζήτησης στην Ολομέλεια της Βουλής, της πρότασης του ΠΑΣΟΚ για τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής, που αφορά στο έλλειμμα του 2009.
Κατά τη σημερινή σύγκληση της Διάσκεψης, το ΠΑΣΟΚ ζήτησε να οριστεί η συζήτηση την ερχόμενη εβδομάδα, η ΝΔ διαφώνησε με το αιτιολογικό ότι αυτό πρέπει να γίνει από τη νέα Βουλή, ενώ το ΚΚΕ, ο ΛΑΟΣ και ο ΣΥΡΙΖΑ ζήτησαν παράταση χρόνου.
Έτσι η Διάσκεψη αποφάσισε να ξανασυζητηθεί το θέμα και να οριστικοποιηθεί η ημερομηνία συζήτηση της πρότασης στην Ολομέλεια, στη συνεδρίαση της επόμενης Πέμπτης.
ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.com/2012/02/2009_09.html
Κατά τη σημερινή σύγκληση της Διάσκεψης, το ΠΑΣΟΚ ζήτησε να οριστεί η συζήτηση την ερχόμενη εβδομάδα, η ΝΔ διαφώνησε με το αιτιολογικό ότι αυτό πρέπει να γίνει από τη νέα Βουλή, ενώ το ΚΚΕ, ο ΛΑΟΣ και ο ΣΥΡΙΖΑ ζήτησαν παράταση χρόνου.
Έτσι η Διάσκεψη αποφάσισε να ξανασυζητηθεί το θέμα και να οριστικοποιηθεί η ημερομηνία συζήτηση της πρότασης στην Ολομέλεια, στη συνεδρίαση της επόμενης Πέμπτης.
ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.com/2012/02/2009_09.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.