Αισιόδοξος ότι θα επιτευχθεί ο στόχος για τη μείωση των δημόσιων υπαλλήλων κατά 150.000 έως το 2015, χωρίς να υπάρξουν τυφλές απολύσεις, δήλωσε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Δημήτρης Ρέππας. Παράλληλα τόνισε, σε συνέντευξή του... ο κύκλος της εργασιακής εφεδρείας έκλεισε.Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2012/01/blog-post_821.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.